2013/07/11

◆R.I.P. My Dad

My father died two days before my birthday. It was the 17th May. He received a notice of cancer in early April. Illness period was one month only. It was nursed for a short period of time doesn't have to regret me. Thank you Dad.... R.I.P. My Dad.

私の誕生日の2日前の5月17日に父が亡くなりました。4月にガンの告知を受けてたったの一か月でした。短い期間でしたが精一杯看病をして沢山の話をしました。間もなく2ヶ月が経とうとしていますが、ようやく落ち着いてきた感があります。これから一日でも早く以前の日常に戻れるよう心掛けていきたいと思います。

最後に父さんありがとう。R.I.P. My Dad.

0 件のコメント: